blouse

Skrivet: 2012-04-11 Klockan: 21:39:28


Denna vackra blus fick jag med mig hem från h&m idag, endast för en hundralapp. Ibland när man går in i en butik dras blicken till ett plagg som hänger där på galjen, och hjärnan säger bara; "Jag ska ha den där!" Så var det idag när jag fick syn på det här plagget! Jag fick även med mig ett mintgrönt nagellack, någon av vårens trender måste man följa antar jag haha... Ett besök hos mormor har jag även hunnit med idag.
Imorgon vankas det träning klockan elva. Sedan mot eftermiddagen bär av ut mot Sättraby för myskväll med finisar. Take care!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Matilda
Skrivet: 2012-04-11 Klockan: 23:57:59 | BLOGGADRESS: http://matildawijk.blogg.se/

Sv: ELLER HUR?! :( Hatar att fylla sent.. :(

KOMMENTERAT AV: Emelii
Skrivet: 2012-04-16 Klockan: 10:15:07 | BLOGGADRESS: http://www.nattstad.se/mlieee

hei friend. du borde träna med mig ikväll kl 7 :) hihi! Hoppas allt är bra!

ps. snygg bluuus.





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0