alive

Skrivet: 2012-04-15 Klockan: 01:25:10




Nu är det ju faktiskt söndag, natt, alltså är lovet slut i princip. För en vecka sedan kändes sju dagars lov som en evighet, en evgihet som plötsligt tog slut. Dagarna har varit bra över lag i alla fall. Har fyllt lediga och tomma timmar med massor av Lost-avsnitt. Den mest vrickade men mest spännande serien alltså! Jag och Sara är redan inne på säsong 3. Kommer antagligen ha abstinensbesvär när jag sitter innanför skolans väggar igen. I torsdags var jag som sagt ute i Sättraby hos Mickis med Emma för att ta igen saknad tid. Åt godaste maten och efterrätten plus att vi tittade på klyschiga kärleksfilmer som är allt för bra ibland. På fredag morgon fick vi springa för att hinna med bussen. På kvällen plingade Johanna på och lämnade över fyra stycken macarones som hon hade köpt till mig nere i baguettelandet, också känt som Frankrike. Idag bjöd jag henne på fika och pratade om allt, har saknat henne så när hon har varit bortrest!
Jag måste erkänna att mitt bloggsug inte är på topp just nu, kan det vara för att jag skaffat instagram..? Ska snart sova. Take care!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Mikko
Skrivet: 2012-04-15 Klockan: 20:56:02 | BLOGGADRESS:

Ni är ju för mysiga alltså. Tråkigt i sängen var det finaste tycker jag. <3





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0