Today's

Skrivet: 2011-09-16 Klockan: 11:27:51
Dagens humör: Glad!
Dagens mående: Bara braa!
Dagens borde: Räkna matte..
Dagens frisyr: Haha likadant som alltid
Dagens smink: Puder och mascara
Dagens klädsel: Mörkblåa jeans och pippitröja!
Dagens planer: Gå till skolan för att ha foto och idrott, sen middag hos Johanna!
Dagens materiella vill ha: Iphone..
Dagens fundering: Hur helgen kommer bli
Dagens beroende: Vänner
Dagens tråkigaste: Vädret kanske..
Dagens längtan: Massor
Dagens superlängtan: Åka utomlans
Dagens tidning: Norrtälje Tidning


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Anonym
Skrivet: 2011-09-16 Klockan: 17:47:52 | BLOGGADRESS: http://linneafribergs.blogg.se/

lånar den :)

KOMMENTERAT AV: Anonym
Skrivet: 2011-09-17 Klockan: 17:33:55 | BLOGGADRESS:

lek med mig på tisdag!! :D och träna med mig efter? ;) // JÄgan <3

KOMMENTERAT AV: emelie jäger
Skrivet: 2011-09-17 Klockan: 17:34:37 | BLOGGADRESS: http://guldklimp.blogg.se/

lek med mig på tisdag och sen träna efer det :D vi kan plugga lite ;))))) hihhoohoh. men smsa mig :) / jäger<3





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0