just shake it of

Skrivet: 2011-09-28 Klockan: 18:27:10

Hola. Sitter för tillfället och redigerar lite bilder på Johanna som jag tog igår. Kanske att jag lägger upp dem här snart. Dagen har varit ganska seg, trots att vi egentligen inte har mycket skolarbete nu så känns det som att allt samlas på hög..
På vägen hem mötte jag en liten tjej och jag såg att hon tittade på mig ganska mycket, vilket jag egentligen förstår. Men har jag inte rätt att bli irriterad när hon till och med vänder sig om och verkligen gapar av förvåning? Då höll jag nästan på att fråga henne vad fan hennes problem var.. Jag försöker intala mig själv att det är okej om barn tittar, de kan ju inte veta varför jag ser ut som jag gör. Men jag tycker ändå inte att de behöver GLO. Blääääääää på det säger jag bara.


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2011-09-28 Klockan: 21:34:55 | BLOGGADRESS:

Tänkte faktiskt på att du var jättefin idag. Strunta i skitungarna vadfan

KOMMENTERAT AV: maja
Skrivet: 2011-09-29 Klockan: 21:56:45 | BLOGGADRESS: http://enmaja.blog.gse

SKITungar, ja du hör ju bara på ordet.

<3





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0