it's hard to not think about it sometimes

Skrivet: 2011-09-17 Klockan: 01:06:00

Jag vet att man inte ska titta tillbaka på det som varit och önska att saker och ting vore annorlunda när man inte kan göra något åt det. Det tjänar liksom ingenting till. Men ändå, ibland, även fast jag inte borde, så kan jag helt enkelt inte låta bli och önska att jag såg ut som gjorde för, låt säga ett år sedan. Med andra ord så saknar jag mitt hår, mycket. Jag kan inte påstå att jag känner mig nere just nu men jag har mina funderingar ibland. Jag tror/hoppas/vet att mitt hår kommer växa ut snart men jag vet inte om jag vågar vara glad för det. Vem vet, det kanske kommer falla av lika snabbt som det kommer tillbaka? Nej, nu ska jag inte vara så här.. Jag ska fixa det här och göra det bästa utav det!

Trackback
RSS 2.0