it's always darkest before dawn

Skrivet: 2011-09-29 Klockan: 21:54:00


Sitter och skriver detta med halvöppna ögon, är så otroligt trött..! Och jag hade ändå sovmorgon imorse. Efter dagens spenderade timmar i skolan tog jag och Sara bussen in till Stockholm för att möta upp mamma och leta efter vinterjackor. Hittade en väldigt fin, som inte fanns min storlek. Så det får bli att skicka efter på nätet istället! Imorgon börjar jag egentligen inte förens halv ett, men jag tror banne mig att jag ska pallra mig till skolan en timme tidigare eller två för att få lite skolarbete gjort. Har fasen börjat lata mig känns det som.. jag ska INTE halka efter. Godnattiii

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: emelii
Skrivet: 2011-09-30 Klockan: 21:54:32 | BLOGGADRESS: http://guldklimp.blogg.se/

fina bilder gummsan

KOMMENTERAT AV: julia
Skrivet: 2011-11-05 Klockan: 17:20:41 | BLOGGADRESS: http://liifeofjulia.blogg.se/

måste bara säga att du har en sjukt bra blogg och skit fina bilder. :D





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0