i see the black fade to grey

Skrivet: 2011-09-26 Klockan: 16:42:01
Alltså jag vet inte vad det är med mig. Hur kan jag känna mig så himla seg och trött när jag knappt har något plugg och när jag har det slappaste schemat någonsin? Jag känner mig rastlös på något sätt. Nu låter det som att jag saknar att plugga.. Så är väl inte läget men det kändes inte alls så här förra läsåret.
 
Nu är det ny vecka i alla fall och den började kanske inte på bästa sätt. Många var väldigt nedstämda med tankte på det som hände i helgen. Det känns så overkligt alltihop, jag vet inte vad jag ska känna och tycka. 
Hoppas det kommer kännas bättra längre fram i veckan, just nu känner jag mig väldigt nedstämd faktiskt, inte bara p.g.a. incidenten utan bara över huvud taget, vet fan inte vad det beror på.   

Vila i frid Melinda.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Mikko
Skrivet: 2011-09-26 Klockan: 21:53:48 | BLOGGADRESS:

Jag ska allt se till att licva upp din vardag imorgon. Va så säker på det! :*





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0