the devil is talking with those angeleyes

Skrivet: 2011-10-30 Klockan: 19:42:30
Dagens "vill ha": Utlandsresa
Dagens outfit: Jeans och svart tröja
Dagens
hår: Det vanliga, har inte så mycket att välja på!
Dagens låt: Princess of china - Coldplay
Dagens bästa: Att min mormor vann pengar från Postkodlotteriet!
Dagens drog: Lypsyl...
Dagens köp: Nada
Dagens godis: Inget än så länge!
Dagens humör: Seg men glad
Dagens saknad: Vet faktiskt inte
Dagens "glad-att-jag-slipper": Ha söndagsångest
Dagens snällaste: Mamiii

Söndag gott folk. Imorse när jag vaknade insåg jag att jag slapp ha söndagsångest idag... eftersom att jag har lov en vecka framåt!! Nu ska jag kolla film med Sara och Sofia. Hugs & Kisses

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: emeli
Skrivet: 2011-10-31 Klockan: 18:52:24 | BLOGGADRESS: http://guldklimp.blogg.se/

Ofta hon vann :o hur mkt ??





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0