i give you the morning

Skrivet: 2011-10-28 Klockan: 22:24:31
Både torsdagen och fredagen har för min del varit riktigt bra. Igår fotograferade jag Rebecka! Är ganska så nöjd med bilderna, kanske att jag visar upp dem här. Denna dag har också varit bra, om man bortser från en fotografering som jag ställde upp på idag..
Jag och ca 15 andra elever hade blivit tillfrågade att ställa upp på bild för broschyren som ska skickas ut till Norrtälje kommuns alla nionde klassare inför deras val till gymnasiym. Sen idag när jag var på plats gick allt bara så himla snett. Allt var väldigt oproffsigt och oorganiserat. Fotografen gjorde inget som en fotograf borde göra... Inte för att jag påstås mig vara mycket bättre men t.o.m. min lärare tyckte på samma sätt.

Men som sagt, om man bortser från det så har även detta varit en bra dag! Redigerade lite bilder på fotolektionen och sedan spelade jag och klassen världens grymmaste vollyboll på idrotten. Mina klasskamrater är bäst, de får mig att må så himla bra, helt otroligt.
Nu har jag lov och det så himla härligt!!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: valk
Skrivet: 2011-10-29 Klockan: 09:35:15 | BLOGGADRESS:

& ikväll ska vi myza sönder. MAMAAAAAAAAA





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0