cold is the water. it freezes your already cold mind

Skrivet: 2011-10-20 Klockan: 17:39:33
Idag är en sån här dag då jag blir sur, ledsen, irriterad och arg för ingenting... Känner ni igen er?
Samtidigt har det liksom varit en förjävla bra dag i skolan, jag fick tillbaka flera uppgifter som jag hade fått riktigt bra resultat på t.ex. Jag har skrattat mycket, så varför känner jag så här? No idea.

Måste bara skriva en sak som klarnade upp för mig idag. Den absolut bästa känslan som finns, enligt mig, måste vara när man får någon att skratta eller att bli glad. På riktigt. Jag mår så himla bra då. Liksom, vem mår inte bra av att se ens vänner glada? ♥

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Johanna
Skrivet: 2011-10-20 Klockan: 19:06:12 | BLOGGADRESS:

Du får alltid mei glad. <3

KOMMENTERAT AV: Sofia
Skrivet: 2011-10-20 Klockan: 22:48:52 | BLOGGADRESS: http://dahlqvistsofia.blogg.se/

Mig med :D <3

KOMMENTERAT AV: Mikko
Skrivet: 2011-10-21 Klockan: 17:57:28 | BLOGGADRESS:

Du lyser upp min dag, alltid. <3





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0