an other kind of love is easy to forget

Skrivet: 2011-10-09 Klockan: 15:01:58

En fin bild på Sara som jag tog för ett tag sedan.

Söndag - ångestdagen. Idag har jag städat rummet och varit ute och gått med Emelie i det härliga höstvädret. Nu ska jag försöka ta tag i lite plugg, får se hur det går med det. Sen blir det middag hos mormor, det blir nog mysigt. Det var så länge sen jag var hos henne.
Tre veckor kvar till lov.

Såg förresten att Tacksägelsedagen äger rum idag. Så jag vill bara säga tack till alla mina fina vänner och min familj, för att ni finns. Utan er fungerar jag inte och jag är så otroligt lyckligt lottad som har träffat så fina människor som er.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: -
Skrivet: 2011-10-09 Klockan: 17:30:56 | BLOGGADRESS: http://guldklimp.blogg.se/

hihi, julis :)<3

KOMMENTERAT AV: millejor
Skrivet: 2011-10-10 Klockan: 07:19:27 | BLOGGADRESS:

Tack för att DU finns! Det skulle inte funka utan DIG!Keep up the good work!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0