Dag 07 - en person du ser upp till

Skrivet: 2011-05-24 Klockan: 16:52:01
Jag ser upp till väldigt många personer egentligen, de som vågar gå mot strömmen och skita i vad folk tycker. Men den första personen som kommer upp i huvudet är faktiskt min mamma. Det kanske är ett tråkigt svar men när jag tänker efter så tycker jag faktiskt att det är ganska coolt att min mamma har lyckats ta hand om mig och min syster på egen hand - eftersom att min pappa inte har funnits med i bilden så värst mycket. Trots att hon har stött på flera motgångar så har hon ändå lyckats se till att Sara och jag har mått bra liksom. Många som blir föräldrar tycker det är galet jobbigt (roligt också så klart), med En bebis, kan inte föreställa mig hur jobbigt det måste vara med Två då..
Min mamma är stark och hon är bäst.

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0