Dag 03 - en kändis du har träffat/vill träffa

Skrivet: 2011-05-19 Klockan: 14:58:38
Jag kan ju inte direkt påstå att jag har träffat många kändisar, vad jag minns så har jag "bara" träffat några ur Idol, bl.a. Danny och Markus Fagervall. Men några jag skulle vilja träffa är Gordon Ramsay, Tyra Banks och Per Moberg. Ramsay och Moberg skulle jag vilja träffa dels för att jag älskar matlagningsprogram (har gjort ända sen jag var liten) och dels för att jag skulle vilja se hur de är som personer när kameran inte är på. Och egentligen är det väl uppenbart varför jag skulle vilja träffa Tyra Banks, hon är bara så jäkla cool, självständig, framgångsrik och snygg plus att hon verkar vara en väldigt trevlig person.
Lite udda kändisar jag vill träffa kanske men men ...

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0