Dag 01 - en bild tagen nyligen på dig och 15 intressanta fakta om dig själv

Skrivet: 2011-05-17 Klockan: 20:26:42

  1. Om jag bara får välja en plats att spendera sommaren på så är det skärgården.
  2. En dålig egenskap jag har är att jag är väldigt långsint. Om jag har bråkat med en person eller om jag har blivit sårad kan det ta ett tag innan jag lägger det åt sidan.
  3. Ibland kan jag tycka att det är roligare att ge än att få saker, speciellt om man vet att personen kommer uppskatta det man tänker ge den.
  4. Jag trivs väldigt bra i min klass (har i och för sig skrivit det väldigt många gånger här så det är ju inget nytt) och när jag umgås med mina klasskompisar glömmer jag för det mesta bort saker som tynger ner mig.
  5. Det blir ofta så att jag tänker igenom saker för mycket eller för länge i stället för att bara göra det.
  6. Jag har en tendens att gå upp i fallsett när jag blir arg, har också svårt att prata i en normal samtalston då vilket jag tror kan vara ganska irriterande.
  7. Att höra att någon jag känner har blivit sårad eller illa behandlad är bland det värsta jag vet.
  8. Jag är otroligt mörkrädd, är vädligt larvig med allt sånt där, när jag är hemma själv på kvällen har jag onödigt många lampor tända.
  9. Jag skulle kräva en stor summa pengar för att åka Fritt fall, annars skulle jag aldrig åka den, aldrig.
  10. Jag älskar mat och jag äter det mesta.
  11. Något som jag är riktigt rädd för är andar och spöken.
  12. Jag har otroligt fina vänner och jag är otroligt tacksam att jag har dem.
  13. Jag har en sjukdom som heter Alopecia och den gör att jag tappar mitt hår, vet dock inte vad det beror på. Det suger ganska hårt.
  14. Jag bor bara hos min mamma.
  15. Jag stör mig på folk som inte kan unna andra att vara lyckliga och som bara tänker på sig själva.




KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Carro
Skrivet: 2011-05-19 Klockan: 22:41:24 | BLOGGADRESS: http://caroliine.com

Snacka om vacker du är. älskar den här bilden!

KOMMENTERAT AV: Susanne
Skrivet: 2011-05-22 Klockan: 10:37:10 | BLOGGADRESS: http://blueangel.blogg.se + blueangel.blogg.se/nystart

Hej!

Föll för din blogg lite smått, ganska mycket faktiskt. Du tar fina bilder & din lista verkar lite rolig. Och gillar bilden på dig i detta inlägg! Kanske blir jag inspirerad av dig, tack! Kram





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0