Tell me that you need me

Skrivet: 2011-03-16 Klockan: 20:21:33

Idag besökte klassen Riksdagen, var ganska intressant faktiskt. Fick se Maria Wetterstrand debattarea också mihi. Innan själva besöket satt vi vid Rosenbad och och åt lunch i solskenet, så himla härligt! Avslutade dagen med en karamellatte i Kulturhuset med Johanna, Ludde och Emma. Hade faktiskt med mig kameran och jag hade tänkt lägga upp bilderna här... men när jag gick av bussen ringde Emsi och sa att jag hade glömt kameran på bussen, duktig som jag är! Tur att hon hittade den kan man säga.
Take care!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: E M I A M
Skrivet: 2011-03-16 Klockan: 20:47:26 | BLOGGADRESS: http://emiam.blogg.se/

Allt bra med dig idag? ;)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0