Sweet little mystery

Skrivet: 2011-03-20 Klockan: 21:49:36
Haloooo. Jag har haft en finfin helg. I fredags var jag och Emsi ute hos Mickis och hade det så mysigt som man bara kan ha det med onyttigheter och Valentines Day. Innan det käkade vi dundergod middag på Kina. Igår var jag och Emsi hemma hos finisJohanna och skrattade åt allt och inget. Vaknade lagom tidigt och starade dagen med dunderfrukost. Sen spenderade vi några timmar ute på hennes altan, sög åt oss solsken och D-vitaminer som svampar! På eftermiddagen blev det ett friskispass. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och funderar på att sova snart... Egentligen borde jag läsa min engelskabok, får se hur det blir med den saken. Nu tänkte jag faktiskt bjuda på lite bilder! De flesta är Emmas, en och annan är från Johanni.










Jag har famlat i mörker men i er ser jag ljuset.


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Mikaela
Skrivet: 2011-03-21 Klockan: 22:12:50 | BLOGGADRESS:

Du lyser upp tillvaron så fort du kliver in i ett rum. Du är läskigt underbar Julia. Du är fanimej min lilla solstråle!

Tusen gånger tack för fredagen, så himla bra verkligen! <3

KOMMENTERAT AV: Anonym
Skrivet: 2011-03-24 Klockan: 16:26:40 | BLOGGADRESS:

Börja lägg upp dina foton!!!!!!

KOMMENTERAT AV: Jonna
Skrivet: 2011-04-03 Klockan: 20:24:59 | BLOGGADRESS: http://lifebyjjonna.blogg.se/

oh, så fina bilder! :D





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0