I guess I love the way it burns

Skrivet: 2011-03-13 Klockan: 19:51:27

Igår fick jag äntligen tillbaka min dator! Så nu är jag lite glader igen! Helgen har varit moisig. Igårkväll var jag hemma hos Kajsa, som jag träffar allt för sällan(!), vi kollade på melodifestivalen och hade det jättekul! Våran humor alltså. Idag har jag ägnat i stort sett hela dagen åt att plugga inför morgondagens prov, hoppas det kommer gå bra. Tog en paus för att träna. Snart ska jag titta på Solsidan, ovanligt eller hur? Sen borde jag lägga upp några bilder här som jag tog under tiden då jag hade lämnat in datorn, jag är dessutom sämst på att uppdatera.. Felåt. Nu ska jag dyka ner i naturkunskapsboken några minuter innan jag lägger mig i soffan. PUSS

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Maja
Skrivet: 2011-03-22 Klockan: 22:01:44 | BLOGGADRESS: http://enmaja.blogg.se/

Superfin bild Julia :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0