Don't let the color scare you, it's just a state of mind

Skrivet: 2011-03-07 Klockan: 18:16:55
Plötsligt var lovet slut och det var dags att gå till skolan igen! Men jag har dock inte så mycket att klaga på efter som jag började med en ganska skön dag så här direkt efter lovet. Hade bara en lektion och slutade tjugo över tio, hur skönt?! Tog därför tillfället i akt och gick hem och åt lunch med My, kålsoppa blev det mhihihihiih så himla himla gott!
Jag skulle vilja uppdatera mer men min dator har varit knasig ett tag och därför har jag lämnat in den men förhoppningsvis kommer jag få tillbaka den snart! Imorgon ska jag till tandisläkaren och sen ska vi åka skridskor, keewl! pussisar!

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0