shiver

Skrivet: 2011-06-08 Klockan: 23:17:55
Sen jag skrev ett riktigt inlägg om vad jag har gjort så tror jag att det har hänt en del, har bl.a. solat som bara den, käkat pizza och sedan traskat upp till Södra bergen med Johanna för att lyssna på våran älskade Miike Snow samtidigt som vi åt jordgubbar.
Jag har även varit ute på Gräskö med favvotvillingarna och haft det otroligt bra, tog även årets första dopp där! Har sovit hos Johanna, ätit middag hos Johanna, köpt en hatt och fräna nagellack, ätit middag hos min moster, varit i parken på Custom Bike Show, slöat och degat i skolan, ätit mumsglass med Märta och Emma plus att jag gjorde något idag som jag faktiskt aldrig trodde att jag skulle våga och det känns så jäkla bra just nu. Tack till dig Johanna som hjälpte meiii, hade inte kunnat gjort det annars tror jag. Just nu känns det som jag skiter fullständigt fan i hur det går, jag tänker bara försöka ha kul i alla fall. Imorgon går jag på lov va fan.


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0