finally

Skrivet: 2011-06-10 Klockan: 20:06:56

Igår gick jag äntligen på sommarlov, känns helt galet! Gårdagen var hur bra som helst! Efter en fin avslutning i skolan gick jag och några prickar från klassen och käkade lite maaat. Efter det köpte vi med oss jordgubbar och satte oss i parken och efter några timmars kortspelande och solsken följde några av dem med mig hem! Senare gick vi och käkade pizza, vidare sen till parken och kollade när Minnah uppträdde. Och efter deeeet så samlades vi i parken och hade det hur roligt som helst!
Vi gick runt lite här och var och man träffade massor med folk som man känner och så där, kändes typ som att hela Norrtälje var där! Jag somnade skönt i min säng halv två.
Idag tog jag till vara på det vackra vädret tillsammans med Emma ute på min altan, vi stekte som bara den samtidigt som vi drack drömgoda smoothies, nam nam.
EN BRA START PÅ SOMMARLOVET. ♥


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0