Dag 28 - en bild på dig från förra året och nu, har du förändrats?

Skrivet: 2011-06-16 Klockan: 19:28:54

Förra sommaren

Maj i år

Jag kan väl inte direkt påstå att det har skett några stora förändringar, varken på min personlighet eller mitt utseénde. Men just nu känns det ändå som att jag trivs bättre med mig själv än vad jag gjorde för ett år sedan. Jag har blivit bättre på att stå upp för mig själv, jag har fått lättare för att träffa nya människor och jag har fått bättre självförtroende. Sen när det gäller utseéndet så är det likadant där, jag är fortfarande blond och jag har fortfarande kort hår. Visst, tack vare min sjukdom så har jag blivit så tunnhårig så det är galet åt det och jag vet inte om jag kommer ha kvar mitt hår så länge till, ja så är det, har inte nämnt det så mycket här, i alla fall inte så tydligt men så är läget i alla fall.

Alltså, inga drastiska förändringar!

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0