Dag 19 - smeknamn du har och varför du har de

Skrivet: 2011-06-06 Klockan: 20:50:39
Ett par skumma smeknamn har jag faktiskt, bl.a.
Valk - Jag och Johanna har ganska barnslig humor.. det var någon gång när vi satt och svullde och så började vi skoja och säga att vi skulle få massor med valkar p.g.a. allt vi åt. Vi tog väl till oss av det på något sätt och sen dess har vi kallat varandra valk haha!
Lula - Det här smeknamnat är det min mamma som använder. Det har jag haft ända sen jag var liten. Det var nämligen så att min kusin aldrig kunde uttala min namn rätt, när hon skulle säga det sa hon inte "Julia" utan hon sa "Lula".
Kiosken - Det är ett ganska nytt smeknamn som Emma brukar använda! Det kom till en eftermiddag när vi hade datorkunskap. Vi satt och småpratade lite och av någon anledning började vi prata om hur vissa ord låter och hur konstiga ord det egentligen finns, ett av dem var då just ordet kiosk. Vi tyckte att det lät lite småkul och så började vi kalla varandra för det helt enkelt!
Smulan - Det brukar Mickis använda. Det var bara så att hon skrev det i ett sms till mig en gång och sen dess har hon kallat mig det hih.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: kexet
Skrivet: 2011-06-06 Klockan: 22:23:54 | BLOGGADRESS:

smulan min, kramkalas imorgon. Va redo på det! <3





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0