Dag 18 - planer, drömmar och mål du har

Skrivet: 2011-06-05 Klockan: 20:15:11
Oj, det här var en ganska svår punkt att skriva om, kanske för att jag inte riktigt vet vad jag vill göra i framtiden. Vissa har sina liv helt planerade, det kan väl vara bra till viss del men samtidigt borde man väl ändå ta livet lite som det kommer? I alla fall.. det jag vet att jag vill göra i framtiden är att jag vill skaffa ett bra jobb men framför allt vill jag att det ska vara roligt. Har däremot ingen aning om vad jag jobba med men det är en annan femma.

Jag skulle vilja resa, antar att jag vill skaffa familj någon gång i framtiden fast det har jag inte lust att tänka på nu ehe. Innan jag började gymnasiet hade jag drömmar om att jag skulle bli någonting inom naturvetenskap eller liknande haha. Jag kan fortfarande tycka att det skulle vara väldigt häftigt. Jag har inga utsatta mål i livet, ibland önskar jag att jag hade men just nu vet jag inte vilka typer av mål jag skulle ha. Jag vet inte hur jag vill ha det med andra ord.

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0