Back to normal

Skrivet: 2011-01-10 Klockan: 19:24:05

Då var lovet slut och idag var det dags att gå till skolan igen. Det var kul att träffa alla igen, mindre kul var det att gå upp imorse hehe... Men det är ändå skönt att komma in i sina vanliga rutiner igen, tycker jag i alla fall! På den oändligt långa lunchrasten spelade vi kort, kewl! Idag vet jag inte riktigt vilket humör jag är på, det har skiftat ganska mycket. Sen har jag gått och blivit förkyld igen, måste ha blivit det efter all pulkaåkning i lördags! But never mind! Blir nog frisk snart! Har nu lust att gå och fixa en kopp te! PUSS


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: beck
Skrivet: 2011-01-10 Klockan: 19:48:48 | BLOGGADRESS: http://myownlittlesecrets.blogg.se/

sv : Tack grodan! <:

KOMMENTERAT AV: Emma
Skrivet: 2011-01-14 Klockan: 16:48:10 | BLOGGADRESS:

JULIA uppdatera mera!! :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0