You make it real

Skrivet: 2011-02-11 Klockan: 15:08:19


Bara för en vecka sen så insåg jag hur gott det är med keso! Har sakta med säkert byggt upp ett litet beroende nu. Men eftersom keso är både nyttigt&gott så tror jag inte att det gör så mycket!

Annars har jag märkt att jag har en tendens att bara uppdatera här i slutet av veckan, men det känns som att jag har mer att berätta då! Sen jag skrev sist har jag hunnit med ganska mycket saker. Jag har varit på middag hos Johanna, haft henne på middag, ätit brakfrulle hos henne, tränat, städat, spelat kortspel efter kortspel i skolan och varit ute hos Matilda med Ludde och Sara för att fota vårat CD-omslag!
Om jag inte har nämnt det tidigare så är det nämligen så att vi har ett projekt i skolan just nu då vi i grupper har blivit tilldelade olika musikgenrer, sedan ska vi somsagt göra ett omsalg till en skiva! Vårat countryomslag kommer bli så grymt bra!
Idag var det snökaos på morgonen men jag pallrade mig till skolan ändå! Oturligt nog hade vi i princip inga lektioner så det kändes till en början som att jag gick till skolan i onödan. Men sen kom Mickis och Matilda förbi och gjorde mig och de andra som hade tagit sig till skolan sällskap hela dagen och vi har både fikat och spelat kort och haft det jättemysigt!

Ikväll ska jag och några från klassen ut och äta på Kina! Ha en trevlig helg!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Mikaela
Skrivet: 2011-02-12 Klockan: 21:21:18 | BLOGGADRESS:

sötkesotjej,yesyes!

Bug&bock för att ni stännade kvar i skolan med oss igår, det va verkligen super mysigt! Puss :*

KOMMENTERAT AV: spea
Skrivet: 2011-02-13 Klockan: 21:09:25 | BLOGGADRESS: http://jstarlet.blogg.se/

http://jstarlet.blogg.se/2011/february/halla-hjartansdag-present-till-er.html#comment



Hejsan!

Du kanske är en av det 10 st vinnarna i alla hjärtans dag blogg. Du vinner wn länk i menyn och så klart ett tips inlägg med din head och några rader om din blogg. Sen betygsätter jag den :) Hoppas ni får det bra puss!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0