It's not a question of how, just a matter of when

Skrivet: 2011-02-03 Klockan: 21:04:30
Visst kan jag hålla med om att det har sin charm att bo i ett land med varma ljusa sommrar och vita vintrar. Men... Inte tusan längtar man efter att termometern visar flera grader under noll, att det är mörkt största delen av dygnet och att man måste klä på sig lager på lager av tjocka kläder för att inte frysa ihjäl? Jag menar, vad är vintern i jämförelse med...




Fika och kortspel i parken

Sitta på en brygga med en vän en sen kväll och lyssna på Miike Snow

Färska jordgubbar


En solig dag på stranden med musik och gó sallad


Grönska

Egenplockade hallon












Grill- och myskvällar med fina vänner


Brunbränd kropp



Några dagar uppe i Hårte med stuga vid havet





Singö



Sommaren är ganska oslagbar.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2011-02-03 Klockan: 22:50:11 | BLOGGADRESS: http://johannanorlin.blogg.se/

fyhelvete vad jag saknar det där nu när man kollar tbx.

KOMMENTERAT AV: Elina
Skrivet: 2011-02-04 Klockan: 10:14:14 | BLOGGADRESS: http://dureforselinas.blogg.se/

Tack så jätte mycket jullan! Jag skulle inte banga sommar just nu..





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0