then i heard your voice as clear as day

Skrivet: 2011-12-19 Klockan: 19:08:47
Blev positivt överraskad imorse när jag såg att marken faktiskt var vit! Äntligen snö!
Idag har jag haft tre lektioner, med en väldans lång håltimme där emellan. Tog tillvara på den tiden på bästa tänkbara sätt - genom att spela kort. Fick mig ett stort antal skrattanfall! Så härligt.
Något som gjorde det hela ännu bättre var att saknade Petra kom gåendes in genom dörren! Herregud vad chockad jag blev! Så kul att hon är hemma i Sverige igen! 
 Julkänslorna börjar nog faktiskt sakta men säkert att krypa fram. Att se att hustaken var täckta av snö hjälpte det hela på traven.

För övrigt kan jag nog påstå att jag har köpt den gulligaste tygpåsen någonsin! Elmo, Cookiemonster alla andra från Sesame Street pryder dess utsida mihi. Köpt på American Apparel!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: emelii
Skrivet: 2011-12-22 Klockan: 15:32:40 | BLOGGADRESS: http://guldklimp.blogg.se/

haha fan vad söt :D





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0