tell me your secrets

Skrivet: 2011-12-11 Klockan: 19:34:00
Igår tog som sagt jag, Mamma och Sara bussen in till huvudstaden för att umgås med Mia! Vi gick och tittade runt lite i affärer och jag fick med mig världens mysigaste gula tröja hem. Man kan inte bli annat än glad när man tittar på den! Måste dessutom tillägga att Stockholm är så otroligt vackert så här års, speciellt när det blir mörkt. Gatorna är utsmyckade med massor av fina lyktor och lampor! 
Fick en väldigt fin födelsedagspresent/julklapp av Mia också, en Kånkenryggsäck!! Blev jätteglad verkligen!

Idag har jag städat lite smått här hemma och så blev det en tur till gymmet.


För övrigt skulle jag nog kunna vara den lyckligaste tjejen just nu. Jag äger nämligen en biljett till Coldplays konsert den 30 augusti. Dream comin' true. Det kommer bli så himla bra! Can't wait!
Trackback
RSS 2.0