smile constantly

Skrivet: 2011-12-15 Klockan: 22:17:08

De senaste fyra dagarna har bara susat förbi. Helt galet.
 Idag kom jag till skolan för att ha en lektion, plus att se julteatern som bl.a mina klassbuddies Oliver och Andreas medverkade i. Det var dessutom Oliver som låg bakom en väldigt stor del av arbetet. Så jäkla duktiga var de! Älskar att det faktiskt finns människor som kan klä ut sig och verkligen bjuda på sig själva utan att skämmas. Borde finnas mer sådant folk.
 Efter skolan blev det mysfika på stan med gullisar och sedan gick jag och Johanna och till gymmet.
Imorgon är det äntligen fredag och då vankas julshow på media! Lookin' forward to it!
Sen hade jag tänkt ta helg. Ni också eller?

Ih kan inte förstå att jag ska få se och höra ett av världens bästa band spela live om 8 månader och 15 dagar ♥

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: mikko
Skrivet: 2011-12-18 Klockan: 10:47:11 | BLOGGADRESS:

helt på riktigt, du är den finaste jag vet.





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0