you're never fully dressed without a smile

Skrivet: 2011-12-04 Klockan: 21:59:03
Då var det en ny vecka igen! Nedräkningen till lovet håller på för fullt - snart två veckor kvar bara! I lördags hade Roden öppet hus, jag tog mig då i kragen och gick upp relativt tidigt på morgonen för att medverka! Jag, tillsammans ett par andra tjejer var inne i studion och hade en fotografering med franskt tema, riktigt kul var det! Tror att resultatet blev bra också.
Tog bussen ut till Mickis sen på kvällen, fy satan vilket väder det var! Regn och rusk i mängder. Igår gick jag och tränade. Sen blev det söndags-/adventsmiddag hos min moster, åt världens godaste lasagne + pepparkakor och lussebullar.
Sitter i skolan för tillfället, trots att jag inte har någon lektion... Kände för att kolla igenom studiobilderna lite! Ska dock ta mitt pick och pack och dra mig hemmåt snart!
Take care ♥

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: linnea
Skrivet: 2011-12-05 Klockan: 22:54:37 | BLOGGADRESS: http://wlinneas.blogg.se/

sv: vet du vad julia? jag har också problem med mina benhinnor och har fått tips att byta skor, att det kan vara det som är problemet. kanske inte var så tydlig med att jag inte sprang ute, det blev på crosstrainern på friskis vilket faktiskt känns jättebra för mina benhinnor :) prova det! och konditionen ska man inte tänka på, ge dig fan på att du ska klara en viss tid eller en viss sträcka så kommer du att göra det! :) lovar dig!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0