i saw sparks

Skrivet: 2011-12-01 Klockan: 23:26:00

Jag kan inte förstå att 1 december redan är här, och att det redan är den 2 om 35 min..
Efter en otroligt lugn dag pallrade jag och Borgis oss upp till gymmet och tränade! Kvällen har spenderats framför teven med mamma och tekoppen.
Vet inte varför jag är vaken egentligen, borde sova. Eller oj, just det.. glömde bort att jag har sovmorgon till 12.25 imorgon mohaha.

Jag måste göra en julklappslista, har för tillfället ingen aning om vad jag ska köpa till mina nära och kära(!!).
HUGS&KISSES

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: emelii
Skrivet: 2011-12-02 Klockan: 19:13:45 | BLOGGADRESS: http://guldklimp.blogg.se/

nu var det länge sen vi sågs. sorri. miss u a biit. jätte fin bild! :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0