your life is your life

Skrivet: 2011-08-22 Klockan: 22:33:56


Herregud vad allt har blivit helt omvänt helt plötsligt. På tal om ingenting så tittade jag på bilder från sommaren -10. Det var nog den bästa sommaren i mitt liv, jag såg inga problem så långt ögat kunde nå. Jag och mina vänner längtade efter att börja gymnasiet och allt flöt bara på. Det känns som att den här sommaren inte ens var i närheten av den förra, även om man hade hoppats på att den skulle vara den bästa någonsin. Alla problem som man hade lagt bakom sig kom på något sätt tillbaka, men nu känns det faktiskt som att det börjar vända.

"You never know how strong you are... until being strong is the only choice you have."


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: isabell
Skrivet: 2011-08-23 Klockan: 12:03:34 | BLOGGADRESS: http://isabellberglund.blogg.se/

du är jättefin sådär julia!

KOMMENTERAT AV: beck
Skrivet: 2011-08-24 Klockan: 21:12:26 | BLOGGADRESS: http://myownlittlesecrets.blogg.se/

sv: Haha..det var så jävla läskigt ):





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0