The historybooks forgot about us

Skrivet: 2011-04-18 Klockan: 20:01:52

Måndag måndag måndag. Sol och fint väder, känns inte så himla kul att tillbringa dygnets första timmar innanför skolans väggar dock, vill ju ut i solen! Har inte ätit någon pinnglass än.. måste göra det snart.
Åt i alla fall mumsig middag hos Johanna idag och nu borde jag fixa lite med min grupps bildmanus, fast å andra sidan så börjar Project Runway nu.. Får ta tag i det senare. Snart är det lov och jag är glad. Massa pussar.

Har jag sagt att jag ska se Arctic Monekys 5 maj? Hur trevligt låter i det på en skala från 1 till 10? ♥

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2011-04-20 Klockan: 21:02:05 | BLOGGADRESS:

puss.

jag älskar dig





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0