You can cry when you get older

Skrivet: 2010-09-05 Klockan: 17:10:35
Efter tre timmars städande blev vi klara. Fan va skönt! Det var en del ölbukar och muggar som behövde röjas undan, väldigt många. Men eftersom att vi var ganska många gick det ändå relativt snabbt. Käkade hemmagjord pizza som tidig middag. Håller just nu på och laddar upp massvis med bilder som jag ska framkalla. Fujidirekt har ett erbjudande där man får framkalla 100 bilder gratis! Man behöver bara betala porto på 29 :- Sen ska jag nog ta en dusch och sen måste jag läsa några sidor i boken Massmedier. Back to school tomorrow!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: maja
Skrivet: 2010-09-06 Klockan: 19:07:58 | BLOGGADRESS: http://enmaja.blogg.se/

vart hitta du det där erbjudandet om 100 bilder? :D hittar inte!

KOMMENTERAT AV: Anna ;)
Skrivet: 2010-09-06 Klockan: 21:33:43 | BLOGGADRESS: http://rosewood.blogg.se/

kan du inte länka vart man kan göra det ? framkalla bort alltså,. jag sökte men hitta de inte :/ vore jättesnällt !:)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0