Söndag

Skrivet: 2010-09-05 Klockan: 10:05:14
Godmorgon! Dålig inspiration till rubriker.. Men det gick jättebra igår. Det var en stor rockfest uppe på Gummicentralen, typ 500 personer var där! Jag och sara, plus en tjej som heter signe och mammas kompisars son erik stod i baren hela kvällen. Kom dit vid halv sju ungefär. Det var faktiskt roligare än jag trodde, skulle lugnt kunna göra det igen. Det var tänkt att sara och jag skulle stanna till tio bara men vi drog runt tolv. Var ganska så trött då. Slocknade i sängen vid ett. Ska ju även jobba idag. Ska städa... inte lika roligt kanske men vad gör man inte för pengar? Får se hur lång tid städningen tar. Om det blir lite tid över ska jag träffa johanna senare. Wish me luck! 

 

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Hillewie
Skrivet: 2010-09-05 Klockan: 13:40:01 | BLOGGADRESS: http://hillasegna.blogg.se/

ja faktiskt, fast halsen kan alltid diskuteras...

du har en väldigt snygg header måste jag säga! :)

KOMMENTERAT AV: Hillewie
Skrivet: 2010-09-05 Klockan: 16:54:47 | BLOGGADRESS: http://hillasegna.blogg.se/

så himla lite så :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0