One night to be confused

Skrivet: 2010-09-28 Klockan: 23:04:45










bilder från dagen, tagna av dalan!
Dagen började vid lommaren. Hela klassen i en stor fet båt och alla fick turas om att ro, mjölksyra i armarna säger jag bara! Höll också på att frysa händerna och fossingarna av mig. Senare var det ju då dags för teambuilding! Fasen va kul jag hade idag! Tror att resten av klassen hade det också. Ganska givande faktiskt. Jag vet inte om jag har träningsvärk i magen nu pga allt skratt eller om det är från gårdagens träning. Min klass är så jäkla bra. Annars då? Mitt humör har svajat gansk mycket idag. Först typ glad som en solstråle, sen kände jag mig ganska nere, har mina anledningar. Men jag är stark och jag ska klara det här, måste det.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2010-09-29 Klockan: 14:07:25 | BLOGGADRESS:

klart du klarar det

KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2010-09-29 Klockan: 14:07:32 | BLOGGADRESS:

klart du klarar det

KOMMENTERAT AV: amanda
Skrivet: 2010-09-30 Klockan: 14:46:44 | BLOGGADRESS:

alltså den dagen va faktiskt grymt rolig :D





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0