Keep that in mind

Skrivet: 2010-09-23 Klockan: 19:52:39
Felåt för att jag inte skrev något inlägg igår men jag hade annat för mig. Det var tänkt att jag skulle plugga lite matte men icke... Drack te med johanna istället. Idag däremot var jag duktig och pluggade efter skolan, med hjälp av geniet emelie, tack för hjälpen! Får hålla tummarna för att det kommer gå bra på provet imorgon.. Men annars har dagen varit trevlig i alla fall. Som jag nämnt tidigare så är torsdag, enligt mig, den bästa dagen på hela veckan. Idag fick vi dessutom sluta vid två! Fan va jag gillar mediaprogramet. Imorgon är det fredag och det är ju inte lite nice!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: jäger
Skrivet: 2010-09-25 Klockan: 13:36:36 | BLOGGADRESS: http://guldklimp.blogg.se/

tack själv korvis :D mvg dirr!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0