I think it's time for all those morals to leave

Skrivet: 2010-09-14 Klockan: 19:40:16
Tisdagen började med en tipsrunda nere vid lommarbadet. Ja det var ju tänkt att vi skulle paddla kajak men icke, det ska vi göra nästa vecka istället. Väl tillbaka till skolan, köpte te♥, hade engelska, då vi lekte lekar, ruligt. luunch och sedan svenska. Köpte mer te♥ och hade sedan samhällskunskap en liten stud, eftersom att våran lärare inte var där slutade vi tidigare. Då tog jag mig en tur ner på stan, mötte emma och johanna. Fick med mig ett par fina saker hem. Sen har jag läst lite och även blekt håret, tror det blev bra faktiskt. Imorgon är det en låång dag som står på schemat men det är ingen fara. Om jag köper macka och te♥ kommer jag nog orka med de sista lektionerna. Jag gillar te. Snart blir det att titta på Idol!




 

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2010-09-14 Klockan: 21:08:30 | BLOGGADRESS: http://johannanorlin.blogg.se/

snor halsbandet av dig sen TAAAAAAAAAAACK

KOMMENTERAT AV: Hillewie
Skrivet: 2010-09-18 Klockan: 00:58:40 | BLOGGADRESS: http://hillasegna.blogg.se/

diggar halsbandet !





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0