I just want you closer

Skrivet: 2010-09-13 Klockan: 17:50:31
HEI, allt bra med er? Med mig är det bra. Dagen har i princip bara bestått av medialektioner. På en utav dem fick vi göra små filmer, jättekul var det! Mindre kul var det när jag skulle gå hem i regnet.. med mina trasiga tygskor.. Var gaaaanska så blöt om fötterna när jag kom hem men det är inte hela världen. Snart ska jag klippa mig, det var ett tag sen sist. Imorgon ska klassen ner till lommarbadet och paddla kajak. Jag tror det kan bli rätt så kul faktiskt, bara jag inte ramlar i... Take care


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: bea
Skrivet: 2010-09-19 Klockan: 18:36:58 | BLOGGADRESS: http://akessonbeatrice.blogg.se/

du har väldigt fina ögon, måste jag säga :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0