I hope you are laughing when the sun shines

Skrivet: 2010-09-03 Klockan: 19:50:56
Fredag äntligen! Soft dag. Mycket skratt och sköna lektioner. Pissväder dock. Käkade nyss en god fredagsmiddag. Funtar nu på om jag ska baka en kladdkaka... är grymt sugen verkligen.
Vad händer imorgon då? Jo jag ska nämligen jobba, fast börjar typ runt sju på kvällen så jag är ledig under dagen. Ska även jobba på söndag, härligt att få tjäna lite pengar! Take care!


Jag saknar att vara brun som en pepparkaka. Jag saknar värmen. Jag saknar sommarkvällarna med mina fina tjejer.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: malin
Skrivet: 2010-09-05 Klockan: 16:31:14 | BLOGGADRESS: http://maaalinohlsson.blogg.se/

vart jobbar du någonstans? :D





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0