We can keep trying but things will never change.

Skrivet: 2010-10-01 Klockan: 23:41:01
Jag önskar att alla fredagar kunde vara som denna, eller i alla fall börja som denna gjorde. Att vakna upp av sig själv helt utvilad och bara ta det lugnt utan att stressa. Sen vad jag faktiskt så duktig att jag gick och gymmade en timme. Hem och duschade, fixade mig och åt lunch.
Väl i skolan hade jag bara två lektioner då jag skrev ett engelskaprov och räknade lite matte. Tog sen en fika på stan med Johanna och Kattis som jag inte har umgåtts med på evigheter, det var mycket trevliiigt! Puss!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: kattis
Skrivet: 2010-10-02 Klockan: 20:35:41 | BLOGGADRESS: http://kattisbilder.blogg..se

sv; Ja, det tycker jag verkligen! ♥





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0