Lets paint a picture of the perfect place

Skrivet: 2010-10-08 Klockan: 17:51:23
Kan man få ett bättre avslut på skolveckan? Även denna fredag började jag kvart i ett till och börja med. Jag gick ändå upp ganska tidigt för att gymma. Sen fixade jag mig och käkade i lugn och ro. Traskade sen iväg till skolan med musik i öronen. Väl framme hade vi typ ingen engelska, fick bara reda på vad vi fick för resultat på provet som vi hade förra veckan, VG. Resten av lektionen satt vi ett gäng i caféterian och fikade. Hade sen matte som gick väldigt fort. Efter skolan gick vi ett gäng från klassen ner till stan och fixade lite grejer. Köpte två nya nagellack! Älskar nagellack! Snart kommer Johanna hit, det blir kewl!


mauvement & petrol posh

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0