Jag kan lika väl fortsätta

Skrivet: 2010-10-06 Klockan: 19:13:56
Hei. Idag var det marknad, gick ner med my, amanda, ida och malin. Köpte lite gosaker och sen drog jag hem. Det var så mycket roligare med marknad när man var barn! Man längtade verkligen då. Nu när man är äldre så är man inte alls lika sugen, jag är i alla fall inte det. Sitter i mjukiskläder och kollar på teve just nu. Snart ska jag nog fixa lite te som jag ska ha till mitt marknadsgodis tihi. Juste, har fått hem mitt skolfoto! Det blev faktiskt helt okej, kunde ha varit värre. Take care.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Leia ♥
Skrivet: 2010-10-07 Klockan: 12:36:18 | BLOGGADRESS: http://leiabloggar.blogg.se/

Allt bra idag?? :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0