All the things that you've seen will slowly fade away

Skrivet: 2010-10-13 Klockan: 19:46:28
Veckan rullar på som vanligt. Livet rullar också på som vanligt. Men jag längtar redan efter helg igen, det är jag nog inte ensam om. Jag har vant mig vid att gå i skolan till sena eftermiddagen men de senaste dagarna har det känts snäppet till omöjligt att gå upp på morgonen! är så sjukt trött! Att göra sällskap med my både till och från skolan gör att man får sig ett extra stort skratt, våran humor är sjuk. Så mycket som jag skrattade idag på vägen hem alltså..!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: maja
Skrivet: 2010-10-14 Klockan: 22:28:36 | BLOGGADRESS: http://enmaja.blogg.se/

tack snygging! :)

vet inte riktigt... det var min bror som fixade det :)

KOMMENTERAT AV: Dilan Dilir
Skrivet: 2010-10-22 Klockan: 21:51:37 | BLOGGADRESS: http://dilaanisme.blogspot.com

älskar stearin ljus! Det ger en sån härlig romantisk och harmonisk känsla!



Fin blogg,btw :D





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0