Singö

Skrivet: 2010-05-16 Klockan: 18:10:46
Det var riktigt mysigt ute på Singö med johanna! Vädret var underbart så när vi kom dit böt vi om till bikini och solade! Sedan chillade vi lite, käkade god grillad mat, spelade lite kort, kollade på film och käkade godis! Vi åkte hem ganska tidigt idag pga lite sämre väder. Väl hemma visade sig solen så jag la mig ute på altanen någon timme och solade så nu börjar man få lite bränna! Vi tog jättemånga bilder men tyvärr så pallar jag inte att visa alla här men ni får några stycken i alla fall!











KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: maja
Skrivet: 2010-05-18 Klockan: 12:33:14 | BLOGGADRESS: http://enmaja.blogg.se/

sv: det är converse, köpte dem för typ två år sen på skoman tror jag :o





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0