Mavericks

Skrivet: 2010-05-10 Klockan: 18:45:55
Måndag igen, blev en kort skoldag, vi som redovisade i fredags fick sluta klockan tolv typ, härligt! Jag hängde med johanna mannen hem och svullade scones och vi fortsatte att skriva på våran lilla uppsats. Det blir en kort vecka, bara imorgon och sen på onsdag är det skolmaran, blir att springa! Hoppas att jag får bättre tid än förra året. Nu är det mindre än en måndag kvar av min tid på Roslagsskolan, jag kan verkligen inte fatta det, efter sommaren kommer jag inte gå tillbaka dit, då blir det Roden, jäklar vad jag längtar!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Lia
Skrivet: 2010-05-10 Klockan: 19:40:03 | BLOGGADRESS: http://enlias.blogg.se/

tack gumsilumsi :)

KOMMENTERAT AV: Dalan
Skrivet: 2010-05-10 Klockan: 19:55:04 | BLOGGADRESS: http://dahlqvistsofia.blogg.se/

Har du hört att de var hemkusnkap i alla fall fast de var bara Jimmy och Tobbe som gick xD





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0