Försök stå ut nu dom sista två veckorna!

Skrivet: 2010-05-25 Klockan: 20:51:54

Ja kan ni fatta det? Att det bara är två veckor kvar av den här terminen? Knappt så att jag fattar det! Det är bara tio skoldagar kvar nu för på tisdag ska jag och klassen först käka lunch ute på havspiren och sen ska vi åka in och gå på grönan! Det kommer bli grymt kul!
Idag fick vi veta vad vi fick på nationella i biologi, jag var bara ett ynka poäng från att på mvg på det! Så det känns awesome! Efter skolan så har jag faktiskt pluggat riktigt mycket, jag har skrivit klart hk-uppsatsen och faktan om min konstnär, så grymt skönt! Jag måste bara lägga i en sista slutspurt nu de sista veckorna som är kvar. Det som jag har kvar att göra är

Biologifrågor - Evolution
Muntligt föredrag
Sista delen i spanska nationella
Skriftlig inlämningsuppgift om mellankrigstiden
Lämna in en skriftlig beskrivning av min och johannas idrottslektion

Egentligen fattar jag inte att jag ska hinna med allt det här men jag antar att det fixar sig.


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: sara i
Skrivet: 2010-05-27 Klockan: 22:10:01 | BLOGGADRESS:

jag tycker att det börjar bli dåligt med uppdateringen här...





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0