Torsdag

Skrivet: 2010-03-11 Klockan: 18:04:19

Hjälp vad den här veckan går fort! redan fredag imorgon liksom! Då ska jag och några fina människor åka ut till sara! Skrev jag förut att vi har jobbat med en debatt på svenskan? Ja i alla fall, igår hade vi den och nu ska vi ha en till, vi har nu fått bestämma våra egna grupper, min grupp - sara, johanna, calle, gustav och harlad- ska vara för djurförsök haha! Vi har fixat ganska bra argument men på lektionerna sitter vi mest bara och flamsar, väldigt roligt faktiskt!

Denna eftermiddag har ägnats åt plugg... Även om det verkligen suger så märker jag att jag får väldigt mycket gjort när jag väl tar tag i det. Nu behöver jag inte ägna kvällen åt några läxböcker!
















saker jag minns.


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: sofia
Skrivet: 2010-03-11 Klockan: 19:51:51 | BLOGGADRESS: http://dahlqvistsofia.blogg.se/

Gud va tråkig man ser ut på dom två första bilderna :p





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0