Taxen mia

Skrivet: 2010-03-31 Klockan: 19:23:39

Det var en gång en tax som hette mia
Hon bodde på Grand Hotel
Hon älskade att spela fia
och hon var söt som en karamell
Hennes mål i livet var att bli riktigt sund
och att slå igenom som modell
men för tillfället var hon lite för rund
Hon bestämde sig för att börja prommenera
men det varade bara en kort stund
Istället ville hon donera lite av sitt hull
Hon ville nu sin vikt halvera
och donationen var mycket effektfull
Redan efter ett par dagar såg hon ut som en riktig diva
och hon var väldigt glansfull
Men en dag blev hon bjuden på kalas
och där stod en chokladfylld kastrull
Hennes mage skulle nu komma att bli lika stor som om man tittade i ett förstoringsglas.


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE
Skrivet: 2010-04-02 Klockan: 10:52:31 | BLOGGADRESS: http://vadfanskajagheta.se

Hejsan:) Önskar dig en trevlig tisdag! :)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0