Mind is a razorblade

Skrivet: 2010-03-22 Klockan: 21:50:15

Ny vecka då, kommer förhoppningsvis gå lika fort som alla andra tidigare veckor. Denna dag fick vi sluta halv ett pga av någon vattenläcka av nåt slag typ. Härligt härligt! Sen vid lunch var jag hos sjukgymnasten som var på gympapasset igår när jag skadade mig, hon är verkligen jättesnäll! Jag ska tillbaka till henne nästa måndag och förhoppningsvis så har min fot blivit lite bättre då. Jag kände mig verkligen väldigt lat idag när jag inte gick och tränade som jag alltid gör på måndagar.. Hoppas att jag inte börjar bli ett träningsfreak..! Iofs så älskar jag att träna, något bland det bästa jag vet om jag ska vara ärlig, så det kommer kännas lite ovant att inte få göra det den kommande veckan. Men eftersom att jag slutade tidigare och skippade träningen så hann jag med att plugga lite! En posetiv sak med min lilla skada är att jag och carro är handikapp-friends haha! Ingen av oss behöver känna oss ensamma, wiiii!




KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2010-03-23 Klockan: 15:09:15 | BLOGGADRESS: http://johannanorlin.blogg.se/

positiiiiiiiiiiiiiv man! inte posetiv.. DAAAH.. gangsta, du måste va på topp.. som jag va? elr äre jag som ska vara din ordbok nu i fortsättningen elr? i dont think so!



Btw krya på dig! pussa på din fot från mig.





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0